DJI Care draudimas - DroneAcademy.lt

DJI Care draudimas

DJI Care Refresh draudimo aktyvacijos žingsniai
Įsigijus DJI Care draudimą jį reikia aktyvuoti per 48 val. nuo pirmo drono įjungimo (kuomet dronas aktyvuojamas per „DJI GO4 ar DJI Fly“ programą.)

  1. Aktyvacijos kodo įvedimas

    Spaudžiame ant nuorodos: http://store.dji.com/dji_care_infos/active. Atidariusiame lange įveskite gautą draudimo kodą ir patvirtinkite.

  2. Serijinio numerio įvedimas

    Įvedame drono serijinį numerį, kurį rasite ant drono dėžutės ar ant pačio drono ir patvirtiname.

  3. Asmeninių duomenų pateikimas

    Suvedame savo asmeninius duomenis ir patvirtiname, draudimas aktyvuotas!

Draudimo aktyvavimas praėjus 48 val. nuo drono įjungimo.

Jei norite įsigyti „DJI Care“ savo orlaiviui, kuris buvo aktyvuotas prieš daugiau nei 48 valandas, galite atlikti „DJI Care“ vaizdo patikrinimą vadovaudamiesi toliau pateiktu vadovu. 

„DJI Care“ vaizdo įrašo patvirtinimo reikalavimai:

1. Vientisu kadru parodykite orlaivį, nuotolinio valdymo pultą ir „DJI GO4 ar DJI Fly“ programą.

2. Nufilmuokite vaizdo įrašą šviesioje bei atviroje lauko erdvėje.

3. Įsitikinkite, kad vaizdo įrašas yra aiškus ir sufokusuotas. NEGALIMA redaguoti vaizdo įrašo.

Patvirtinimo vaizdo įraše nufilmuokite šiuos elementus eilės tvarka:

1) Jūsų orlaivio S/N numerį. Įsitikinkite, kad numeris yra aiškiai matomas.

2) Įjunkite nuotolinio valdymo pultą ir akumuliatorių.

3) Įeikite į „DJI GO 4 ar DJI FLY“ programą ir sukalibruokite kompasą lauke (rekomenduojama atviroje vietoje)

4) Suformatuokite SD kortelę naudodami „DJI GO 4 ar DJI FLY“ programą. Prieš formatuodami įsitikinkite, svarbūs failai yra išsaugoti.

5) Patikrinkite IMU.

6) Parodykite stabilizatoriaus judėjimą ir sukimąsi judindami jį aukštyn, žemyn.

7) Įjunkite orlaivio variklius.

8) Naudodamiesi pultu – pakilkite į 2 m aukštį bei pajudinkite droną į priekį, kairėn, dešinėn, aukštyn, žemyn. Būtina visa tai užfiksuoti įraše.

9) Paspauskite filmavimo mygtuką bei įrašykite kelių sekundžių vaizdo įrašą, o naudodami funkciją „Atkūrimas“ peržiūrėkite įrašą.

10) Atlikite atstumo ir aukščio testą. Pakilkite į 50 m aukštį bei nuskriskite 200 m į šoną. Būtina užfiksuoti „DJI GO 4 ar DJI FLY“ aplikacijos vaizdą.

11)  Jei naudojate Inspire serijos droną – išbandykite orlaivio kojų pakėlimo mechanizmą. 

14) Nusileiskite orlaivį, išjunkite akumuliatorių taip pat išjunkite nuotolinio valdymo pultą, tada sustabdykite įrašymą.

Įkelkite vaizdo įrašą į „YouTube“ ir atsiųskite mums vaizdo įrašo nuorodą paštu: [email protected]

PRIMINIMAS: Neredaguokite vaizdo įrašo.

Gavę patvirtinimą iš gamintojo, kad dronui galima suaktyvinti draudimą – iš karto jus informuosime. Draudimo aktyvavimui suteikiamos 72 valandos.

Draudimo būsenos patikrinimas

Norėdami sužinoti iki kada galioja jūsų drono DJI Care Refresh draudimas ir kiek dar kartų galite juo pasinaudoti sekite šią nuorodą, kurioje reikės įvesti savo drono serijinį numerį: https://service.dji.com/djicare/coverage

Jeigu drono draudimas pasibaigęs (ar jis nebuvo aktyvuotas) – matysite pranešimą, kad informacijos apie draudimą nebuvo rasta. 

DUK

DJI Care Refresh paslauga apdraudžia atsitiktinius pažeidimus, kuriems netaikoma standartinė garantija gamintojo garantija.

DJI Care Refresh paslauga gali labai sumažinti aptarnavimo procesus ir sutaupyti pinigų. Sudaužius ar pažeidus DJI produktą, kuriam yra aktyvuota DJI Care Refresh paslauga, produktas bus pakeistas į naują už numatytą fiksuotą sumą.

Eikite į Drone Academy skiltį Produktai ir pagal produkto kategorja ieškokite savo produkto. Suradę produktą, ieškokite DJI Care Refresh paslaugos prie “Priedai”. Sėkmingai įsigijus DJI Care Refresh, gausite į el. paštą kodą, su kuriuo galėsite per DJI puslapį aktyvuoti paslaugą.

Plačiau apie aktyvaciją: https://droneacademy.lt/dji-care-draudimas/

DJI Care Refresh Plus galima įsigyti, jei DJI Care Refresh jau buvo įsigytas, jo galiojimo laikas nepasibaigęs arba po DJI Care Refresh yra likęs bent vienas produkto pakeitimas.

ProduktasPirmojo pakeitimo mokestis Antrojo pakeitimo mokestis
DJI FPV269 (pirmas pakeitimas)
289 (antras pakeitimas)
279 (galimas vienas pakeitimas)
DJI Mini 249 – keičiant droną su defektais
229 – “Flyaway” (vienkartinis panaudojimas)
59 – keičiant droną su defektais
DJI Mavic Air 279 – keičiant droną su defektais
419 – “Flyaway” (vienkartinis panaudojimas)
109 – keičiant droną su defektais
DJI Mavic Mini4049
DJI Mavic 2119139
DJI Mavic Pro99139
DJI Mavic Pro Platinum109169
DJI Mavic Air89119
DJI Osmo Action2939
DJI Osmo Pocket2939
DJI Osmo Mobile 31015
DJI Spark4969
DJI Inspire 2239379
DJI Zenmuse X5S179269
DJI Zenmuse X7469569
DJI Phantom 4 Pro Series139209
DJI Phantom 4 Advanced129189
DJI Phantom 3 SE8999
DJI Ronin-S4959
DJI Ronin-SC3945

Taip. Pirmiausi reikia kreiptis į DJI su orlaivio patikrinimo vaizdo įrašu į mus arba DJI ir sulaukti patvirtinimo. Kai patikrinimas bus atliktas ir gausite patvirtinimą, jog galite pirkti ir aktyvuoti DJI Care Refresh, turėsit per 72 valandas nuo pranešimo gavimo nusipikrti ir aktyvuoti paslaugą.

DJI Care Refresh garantijos planas atskirai galimas Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S ir Zenmuse X7 kameroms. Jei perkama daugiau nei viena kamera, kiekvienai iš jų galima įsigyti DJI Care Refresh paslaugą.

Jei jūsų DJI produktas grąžinamas pagal DJI grąžinimo politiką, galite kreiptis ir į „DJI Care Refresh“ grąžinimą. Jei jūsų DJI produktas negrąžinamas, jūs negalite grąžinti „DJI Care Refresh“ paslaugos ir susigrąžinti pinigų.

„DJI Care Refresh“ gali būti susietas su „DJI“ produkto įrenginiu, kai jis atitinka vieną iš šių kriterijų:

  • Naujas ir neaktyvuotas DJI produktas;
  • DJI dronas arba DJI stabilizatorius buvo įjungtas ir aktyvuotas per pastarąsias 48 valandas;
  • DJI delninis įrenginys buvo įjungtas per pastarąsias 30 dienų;
  • Suremontuotas oficialiame DJI aptarnavimo centre (per 72 valandas nuo kvietimo gavimo el. Paštu);
  • Orlaivis patikra patvirtinta per vaizdo įrašą.

„DJI Care Refresh“ paslauga galioja 12 mėnesių. „DJI Care Refresh Plus“ paslauga galioja papildomai dvylika mėnesių.

„DJI Care Refresh“ galiojimo laikotarpis yra 12 mėnesių ir prasideda nuo tos dienos, kai baigiasi „DJI Care Refresh“. Jei jūsų gaminys buvo pakeistas du kartus prieš pasibaigiant „DJI Care Refresh“ galiojimo laikui, „DJI Care Refresh +“ neįsigalios, kol baigsis „DJI Care Refresh“ galiojimo laikas.

„DJI Care Refresh Plus“ garantinis aptarnavimas prasideda nuo tos dienos, kai baigiasi gaminio garantinis aptarnavimas, ir baigiasi, kai pasibaigia „DJI Care Refresh“ pakeitimo paslauga.

Jei jūsų „DJI Care Refresh“ vis dar aktyvus ir liko bent vienas produktas pakeiimas, galite įsigyti „DJI Care Refresh +“, kuris pratęsia jūsų pakeitimo paslaugą dar vieneriems metams, taip pat prailgina jūsų produkto garantinį laikotarpį. Produktą „DJI Care Refresh +“ galite rasti produktų polapyje, prie jūsų produkto kategorijos priedų.

Pakaitiniai produktai yra visiškai nauji arba lygiaverčiai visiškai naujiems produktams ir jų patikimumui.

Taip. Pakeisto DJI produkto „DJI Care Refresh“ planas bus susietas su jūsų nauju, pakeistu DJI produktu, o originalus garantinis laikotarpis tęsis.

Load More