Nemokamas drono remonto įvertinimas internetu per 24h

Pogarantinis bepiločių orlaivių patikrinimas bei taisymas. Greitai ir kokybiškai suremontuosime Jūsų DJI droną!

Užklausos forma

    0,00€

    +30,00€

    Remonto DUK

    • Kokius dronus remontuojate?

      Remontuojame tik DJI gamintojo dronus.

    • Remonto aptarnavimo sąlygos
      1. Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 2 mėnesių garantiją.
      2. Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – iki 2 mėnesių.
      3. Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.
      4. Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.
      5. Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
      6. Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.
      7. Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.
      8. Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.
    • Express remonto aptarnavimo sąlygos
      1. Neatsižvelgiant į susidariusią eilę servise – Jūsų dronas įgauną pirmumo teisę remontui.
      2. Express remonto paslauga papildomai kainuoja 30 Eur.
      3. Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.
      4. Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 4 mėnesių garantiją.
      5. Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – iki 2 mėnesių.
      6. Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.
      7. Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
      8. Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.
      9. Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.
      10. Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.
    Turite klausimų? Susisiekite ir mes jums padėsime išsirinkti tinkamiausią produktą
    Jūsų krepšelis tuščias.
    Siūlome įsigyti:
    Matyti daugiau prekių