Nemokamas drono remonto įvertinimas internetu per 24h
Pogarantinis bepiločių orlaivių patikrinimas bei taisymas. Greitai ir kokybiškai suremontuosime Jūsų DJI droną!
Užklausos forma
Remonto DUK
-
Kokius dronus remontuojate?
Remontuojame tik DJI gamintojo dronus.
-
Remonto aptarnavimo sąlygos
- Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 2 mėnesių garantiją.
- Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – iki 2 mėnesių.
- Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.
- Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.
- Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
- Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.
- Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.
- Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.
-
Express remonto aptarnavimo sąlygos
- Neatsižvelgiant į susidariusią eilę servise – Jūsų dronas įgauną pirmumo teisę remontui.
- Express remonto paslauga papildomai kainuoja 30 Eur.
- Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.
- Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 4 mėnesių garantiją.
- Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – iki 2 mėnesių.
- Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.
- Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
- Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.
- Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.
- Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.
Turite klausimų? Susisiekite
ir mes jums padėsime išsirinkti tinkamiausią produktą