Dronų remontas - DroneAcademy.lt - Remonto kaina per 24 val.!

Nemokamas drono remonto įvertinimas internetu per 24h

Pogarantinis bepiločių orlaivių patikrinimas bei taisymas. Greitai ir kokybiškai suremontuosime Jūsų droną!

    Užklausos forma

    Drono valdytojo duomenys




    Drono duomenys




    Jūsų asmens duomenys bus tvarkomi laikantis "droneacademy.lt" privatumo politikos.
    1. Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 2 mėnesių garantiją.
    2. Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – iki 2 mėnesių.
    3. Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.
    4. Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.
    5. Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
    6. Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.
    7. Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.
    8. Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.
    1. Neatsižvelgiant į susidariusią eilę servise – Jūsų dronas įgauną pirmumo teisę remontui.
    2. Express remonto paslauga papildomai kainuoja 30 Eur.
    3. Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.
    4. Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 4 mėnesių garantiją.
    5. Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – iki 2 mėnesių.
    6. Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.
    7. Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
    8. Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.
    9. Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.
    10. Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.

    Load More