Garantija
-
Garantinis laikotarpis
- Visoms elektronikos prekėms suteikiama 24 mėn. ribota garantija.
-
Garantijos sąlygos
-
- Garantija galioja tik gamykliniams gedimams.
-
- Garantija negalioja dėl mechaninių pažeidimų atsiradusiems gedimams (pvz. dėl naudotojo kaltės nukritus dronui sulūžta propeleriai, kameros stabizlizatorius, sudūžta vaizdo kamera, sugenda motorai ir t.t.)
-
- Garantija netaikoma natūraliai nusdėvinčioms dalims (pvz. propeleriams);
-
- Akumuliatoriams taikomas 6 mėn., bet ne daugiau kaip 200 ciklų garantinis terminas.
-
- Jeigu esant gedimui prekę siunčiama į garantinį servisą, tačiau gedimo priežastis yra netinkamas prietaiso naudojimas – taikomas 30 € diagnostikos mokestis, kuris neimamas, jeigu klientas nusprendžia remontuoti įrenginį.
-
- Garantinis aptarnavimas teikiamas tik pateikus prekės įsigijimo dokumentus.
-
-
Pogarantinis dronų servisas
-
- Dronų remonto aptarnavimo sąlygos
-
- Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 2 mėnesių garantiją.
-
- Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – nuo 2 dienų iki 2 mėnesių.
-
- Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.
-
- Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.
-
- Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
-
- Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.
-
- Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.
-
- Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.
Express dronų remonto aptarnavimo sąlygos
-
- Neatsižvelgiant į susidariusią eilę servise – Jūsų dronas įgauną pirmumo teisę remontui.
-
- Express remonto paslauga papildomai kainuoja 30 Eur.
-
- Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.
-
- Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 4 mėnesių garantiją.
-
- Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – nuo 1 dienos iki 2 mėnesių.
-
- Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.
-
- Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
-
- Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.
-
- Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.
-
- Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.
-
- Dronų remonto aptarnavimo sąlygos
-