Garantija

  • Garantinis aptarnavimas
    • Garantiniu pagrindu nemokamai aptarnaujami DJI įrenginiai, skirti Europos rinkai ir turintys galiojančią gamintojo garantiją. Kitų rinkų produktų aptarnavimas galimas už papildomą mokestį. Siuntimo į servisą ir grąžinimo trukmė paprastai siekia nuo 2 savaičių.
    • Pakeitus įrenginį nauju, automatiškai suteikiama 90 dienų garantija, net jei ankstesnė garantija jau buvo pasibaigusi.
    • Svarbu pateikti skrydžio duomenis iš DJI FLY programėlės – tai padeda tiksliai nustatyti gedimo priežastį. Jei iš logų matyti, kad dronas galėjo nukristi dėl techninės (elektroninės) klaidos, šie duomenys palengvina garantinio pakeitimo procedūrą.
    • Servisas netaiso įrenginių, kurie turėjo kontaktą su vandeniu. Ant elektronikos esantys specialūs indikatoriai keičia spalvą esant drėgmei – tokiu atveju gamintojas dažniausiai siūlo keitimą nauju gaminiu.

  • Garantinis laikotarpis
    • Visoms elektronikos prekėms suteikiama 24 mėn. ribota garantija.
  • Garantijos sąlygos

      • Garantija galioja tik gamykliniams gedimams.

      • Garantija negalioja dėl mechaninių pažeidimų atsiradusiems gedimams (pvz. dėl naudotojo kaltės nukritus dronui sulūžta propeleriai, kameros stabizlizatorius, sudūžta vaizdo kamera, sugenda motorai ir t.t.)

      • Garantija netaikoma natūraliai nusdėvinčioms dalims (pvz. propeleriams);

      • Akumuliatoriams taikomas 6 mėn., bet ne daugiau kaip 200 ciklų garantinis terminas.

      • Jeigu esant gedimui prekę siunčiama į garantinį servisą, tačiau gedimo priežastis yra netinkamas prietaiso naudojimas – taikomas 30 € diagnostikos mokestis, kuris neimamas, jeigu klientas nusprendžia remontuoti įrenginį.

      • Garantinis aptarnavimas teikiamas tik pateikus prekės įsigijimo dokumentus.

Nematote atsakymo į savo klausimą?

Jūsų krepšelis tuščias.
Siūlome įsigyti:
Matyti daugiau prekių