Garantija
-
Garantinis aptarnavimas
- Garantiniu pagrindu nemokamai aptarnaujami DJI įrenginiai, skirti Europos rinkai ir turintys galiojančią gamintojo garantiją. Kitų rinkų produktų aptarnavimas galimas už papildomą mokestį. Siuntimo į servisą ir grąžinimo trukmė paprastai siekia nuo 2 savaičių.
- Pakeitus įrenginį nauju, automatiškai suteikiama 90 dienų garantija, net jei ankstesnė garantija jau buvo pasibaigusi.
- Svarbu pateikti skrydžio duomenis iš DJI FLY programėlės – tai padeda tiksliai nustatyti gedimo priežastį. Jei iš logų matyti, kad dronas galėjo nukristi dėl techninės (elektroninės) klaidos, šie duomenys palengvina garantinio pakeitimo procedūrą.
-
Servisas netaiso įrenginių, kurie turėjo kontaktą su vandeniu. Ant elektronikos esantys specialūs indikatoriai keičia spalvą esant drėgmei – tokiu atveju gamintojas dažniausiai siūlo keitimą nauju gaminiu.
-
Garantinis laikotarpis
- Visoms elektronikos prekėms suteikiama 24 mėn. ribota garantija.
-
Garantijos sąlygos
-
- Garantija galioja tik gamykliniams gedimams.
-
- Garantija negalioja dėl mechaninių pažeidimų atsiradusiems gedimams (pvz. dėl naudotojo kaltės nukritus dronui sulūžta propeleriai, kameros stabizlizatorius, sudūžta vaizdo kamera, sugenda motorai ir t.t.)
-
- Garantija netaikoma natūraliai nusdėvinčioms dalims (pvz. propeleriams);
-
- Akumuliatoriams taikomas 6 mėn., bet ne daugiau kaip 200 ciklų garantinis terminas.
-
- Jeigu esant gedimui prekę siunčiama į garantinį servisą, tačiau gedimo priežastis yra netinkamas prietaiso naudojimas – taikomas 30 € diagnostikos mokestis, kuris neimamas, jeigu klientas nusprendžia remontuoti įrenginį.
-
- Garantinis aptarnavimas teikiamas tik pateikus prekės įsigijimo dokumentus.
-