Garantija

  • Garantinis laikotarpis
    • Visoms elektronikos prekėms suteikiama 24 mėn. ribota garantija.
  • Garantijos sąlygos

      • Garantija galioja tik gamykliniams gedimams.

      • Garantija negalioja dėl mechaninių pažeidimų atsiradusiems gedimams (pvz. dėl naudotojo kaltės nukritus dronui sulūžta propeleriai, kameros stabizlizatorius, sudūžta vaizdo kamera, sugenda motorai ir t.t.)

      • Garantija netaikoma natūraliai nusdėvinčioms dalims (pvz. propeleriams);

      • Akumuliatoriams taikomas 6 mėn., bet ne daugiau kaip 200 ciklų garantinis terminas.

      • Jeigu esant gedimui prekę siunčiama į garantinį servisą, tačiau gedimo priežastis yra netinkamas prietaiso naudojimas – taikomas 30 € diagnostikos mokestis, kuris neimamas, jeigu klientas nusprendžia remontuoti įrenginį.

      • Garantinis aptarnavimas teikiamas tik pateikus prekės įsigijimo dokumentus.

  • Pogarantinis dronų servisas

      • Dronų remonto aptarnavimo sąlygos
          • Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 2 mėnesių garantiją.

          • Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – nuo 2 dienų iki 2 mėnesių.

          • Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.

          • Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.

          • Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.

          • Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.

          • Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.

          • Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.

        Express dronų remonto aptarnavimo sąlygos

          • Neatsižvelgiant į susidariusią eilę servise – Jūsų dronas įgauną pirmumo teisę remontui.

          • Express remonto paslauga papildomai kainuoja 30 Eur.

          • Diagnostikos atlikimas nemokamas, tik tuo atvėju, jei dronas remontuojamas Drone Academy servise, kitu atveju, diagnostikos atlikimo kaina – 30 Eur.

          • Remontuotiems defektams ir pakeistoms dalims taikome 4 mėnesių garantiją.

          • Terminas, per kurį atliekamas pogarantinis servisas – nuo 1 dienos iki 2 mėnesių.

          • Prieš atiduodant prekę techninei apžiūrai, už duomenų atsarginės kopijos padarymą atsako klientas. Prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl duomenų praradimo.

          • Klientas prekę turi pristatyti saugiai supakuotą, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristato neoriginalioje pakuotėje, prekę remonto aptarnavimui priėmęs asmuo už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.

          • Priimant prekę į siuntimui į servisą, pakaitinė prekė neišduodama.

          • Klientas atsiimdamas prekę turi patikrinti, ar grąžinama visa remontui pristatytos prekės komplektacija. Vėliau dėl komplektacijos trūkumo pretenzijos nepriimamos.

          • Iš serviso perduota prekė saugoma 3 mėn. Per šį laikotarpį neatvykus jos atsiimti, vėliau pretenzijos nepriimamos.

Nematote atsakymo į savo klausimą?

Jūsų krepšelis tuščias.
Siūlome įsigyti:
Matyti daugiau prekių